суботу, 30 січня 2016 р.

Yarosch - Zwei

Хлопці, я вже накатав було тєлєгу, але тут.. Знову вздрів пана Дмитра, і знову таки в Устері.
То ж, думаю, не спроста.
А він такий: "Заховай айфона свого, а то зараз на одного качура в ставку менше стане!"..
А я йому: "дядьку, не питайте мене такого, я тут поруч в сусідньому селі живу, ну шо ви, справді?!.."

А він мені такий: "Ти мене не бачив тута, зрозумів?"
А я йому: "Так я ж не тута, а в себе дома, шо Ви приколупалися ото?"..
А він мені: "я до аеропорту тебе зроду не бачив, а там мені вшистко єдно!"..
Я: "Батьку, ви шо - поляк, як я?"..
А він такий: "Геть!.. Шоб я тебе зара не бачу!"

Ну, я трохи протверезів, вийшов у себе дома, глип на новини, а він уже в Дюбендорфі орудує!.. Я тільки туди, а тут поїзди вже не ходять!..

Хлопці, хто бачив його на пероні, скажіть поліцаям.. А то він французів повикидає, з італійського кантону, ну їй-Богу ж.. А франкофони також миру хочуть..

ЗІ Може я чого і перегнув, та все ж занадто поважаю пана Дмитра, щоби си не рахувати з бідними французами..
.

Немає коментарів: