суботу, 30 січня 2016 р.

Yarosh

Пробачте, панове, що довго не писав. Перегортав тут світлини, та наткнувся на пана Дмитра.
Як власне було? Їду я додому надвечір, сиджу, нутотакенушо, глип через прохід: аж там пан Ярош світлини свої колезі, чи то пак, якогось  лінка показує. І не де небудь, а за Цюрихом, біля Устера.. Я там ще Ющенка сфотав. І так надсадно на місцевому діалекті розмовля, я ледь не повірив:

Дістаю айфона, сфоткав, а він і запримітив: вибігає в Устері за мною, лупить по швейцарськи: "А шо ти робиш? Нащо світлина тобі моя?!.. Видали негайно!.." Я кажу: дядьку, ви ж у нас герой, я хоч не з дніпродзержинська, лиш киянин, але вас тут не чекав.."
Він аж відмінився в лиці.
- То я шо, каже,- уже в Швейцарії герой?..
- Для пересічного українця - так! - запевняю його я.

Ще й пивом пригостив. І світлину залишив. Крицю кувати з таких людей..
А їхав він до Устера не абияк. Ви ще почуєте. Не перемикайтесь:)

Немає коментарів: